Prace przejściowe magisterskie/Interim projects (MSc.)
Lp.
Temat pracy
Thesis title
1.
Biznes plan przedsiębiorstwa (xyz)
Business plan of the enterprise (xyz)
2.
Projekt wprowadzenia nowego produktu na rynek
3.
Projekt wejścia przedsiębiorstwa na nowy rynek
4.
Analiza i ocena przedsiębiorstwa w oparciu o metody i techniki organizatorskie
5.
Wykorzystanie narzędzi analizy portfelowej na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa
6.
Projekt usprawnienia zarządzania wybranego obszaru działalności z zastosowaniem arkusza kalkulacyjnego Excel w praktyce zarządczej wybranego przedsiębiorstwa
7.
Plan marketingowy przedsiębiorstwa (xyz) - Marketing plan of the enterprise (xyz)
Marketing plan of the enterprise (xyz)
8.
Analiza i ocena działań promocyjnych na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa
9.
Analiza i ocena jakości obsługi klienta na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa
10.
Analiza i ocena kampanii marketingowych w przedsiębiorstwach z wybranej branży
11.
Analiza i ocena kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych na przykładzie przedsiębiorstw z wybranej branży
12.
Analiza i ocena strategii marketingowych w przedsiębiorstw przemysłowych (handlowych, usługowych etc.)
13.
Corporate Identity jako system identyfikacji wizualnej firmy na wybranym rynku
14.
Projekt realizacji strategii przedsięwzięć informacyjno-promocyjnych w przedsiębiorstwie produkcyjnym (xyz)
15.
Projekt strategii dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa branży FMCG
16.
Projekt strategii marketingowej przedsiębiorstwa (xyz)
17.
Projekt wdrożenia kampanii wizerunkowej przedsiębiorstwa (xyz)
18.
Projekt zastosowania marketingu wystawienniczego dla wybranego przedsiębiorstwa przemysłowego
19.
Społeczna odpowiedzialność biznesu w kampaniach promocyjnych (reklamowych) na przykładzie przedsiębiorstw produkcyjnych (handlowych, usługowych etc.)
20.
Wykorzystanie narzędzi pomiarowych (KPI) w ocenie efektywności i skuteczności działań marketingowych w wybranym przedsiębiorstwie
21.
Strategia STP dla wybranego przedsiębiorstwa
22.
Analiza zarządzania marketingowego przedsiębiorstw z wybranego rynku
23.
Projekt systemu motywowania pracowników wybranej organizacji
Project of a system for motivating employees of a selected organization
24.
Analiza i ocena strategii Employer Branding na przykładzie przedsiębiorstwa (xyx)
25.
Projekt systemu oceny pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa (xyz)
26.
Work-life balance na przykładzie przedsiębiorstwa (xyz)
27.
Wykorzystanie metod zarządzania zasobami ludzkimi w realizacji projektów